Od samog početka rada na logotipu cilj je bio povezati dva pojma, igre i ljeto. Iz društvenih igara na ploči, poput Čovječe ne ljuti se, izvukli smo čovječuljka.
Poput ekipa na Jadranskim igrama figurice se razlikuju bojama, no za razliku od ekipa figuricama nedostaje osobnost. Razmatrali smo u logotipu koristiti više figurica različitih boja, no ta je opcija odbačena i odlučeno je krenuti dalje sa jednom figuricom koja će imati osobnost, i stav. Na taj smo način objedinili logotip sa maskotom kojoj je moguće dati razne uloge, oživiti ju. Ime se nametnulo samo, zapravo su ga svi znali i bez upoznavanja. Jadranko.
Jadranko
Čovječuljak je dobio nove sunčane naočale, nezaobilazan ljetni rekvizit. Koristili smo oblik naočala koji nam se činio svevremenski, klasičan a moderan. Naočale su mu se toliko svidjele da je nabacio i mangupski osmijeh.
Mangup s fućkalicom
Fućkalica je još jedan element s kojim smo se dugo igrali i planirali ga koristiti kao pomoćnu grafiku u raznim materijalima. No pokušali smo ju spojiti i sa čovječuljkom i dobili rezultat koji nam se svidio. Mangup je fućkalicom dobio i dozu autoriteta. Rekviziti su mu dali osobine koje su na ovom projektu bile poželjne i tako je rođena maskota Jadranskih igara.
Funkcionalnost
Opremili smo ga rekvizitima, no zadržali smo jednostavnost koju svaki logo mora imati. Lako ga je aplicirati na raznovrsne podloge i prilagodljiv je svim tiskarskim tehnikama. Prepoznatljivost se ne gubi niti kada je izveden u samo jednoj boji, iako se u primarnoj i preporučenoj verziji koriste dvije boje.
U kratkoj karijeri Jadranko se pojavio na plakatima duž cijele naše obale, gostovao je na prvom programu Hrvatske televizije. Serija oglasa Jadranskih igara objavljena je u Jutarnjem listu, a objavljivani su i u Globusu, GloriaIN, Glasu Istre, Novom listu, Zadarskom listu i Slobodnoj Dalmaciji. Otisnut je i velik broj majica. Medianet je procijenio ukupnu medijsku vrijednost projekta na 37.726.486,00 kn.
Zadovoljno možemo zaključiti da je Jadranko jako dobro prihvaćen.
Naručitelj: Alter media d.o.o.
Usluga: vizualni identitet, oglašavanje i web dizajn
Dizajn: Ivan Pletenac i Jasmina Hatežić
Fotografije: Martina Šalov